Sherwood Pictures arată Hollywood-ului că există audienţă şi pentru filmele cu morală. După Facing the Giants sau Fireproof, fraţii Kendrick a lansat în cinematografe producţia „Courageous”, un film care scoate în evidenţă credinţa şi relaţia omului cu Dumnezeu.
Deşi concurează cu Hollywood-ul, producătorii vin dintr-o zonă îndepărtată de acesta. Practic la bază se află dorinţa unor membri dintr-o biserică creştină de a-L mărturisi pe Dumnezeu prin intermediul producţiilor cinematografice.
„Courageous”, cel de-al patrulea film a avut un buget de 1 milion de dolari. Subiectul acestui film este provocarea taţilor de a face pasul şi a-şi pune familiile pe primul loc. „Vrem să-L vedem pe Dumnezeu cum zguduie cultura în care ne aflăm prin bărbaţi care iau o poziţie.” Filmul abordează teme precum pierderea cuiva drag, implicarea în lumea interlopă, consecinţele călcării legii.
Pe lângă Filipine şi alte ţări, filmul a avut un impact mare şi în Statele Unite, pe fondul unei tendinţe din ultimii 40 de ani: absenţa tatălui din viaţa copiilor săi. Aproape 25.000.000 de copii americani cresc fără un tată care să le fie model şi sprijin. Mulţi bărbaţi au fost impresionaţi şi au decis să se apropie de Dumnezeu pentru a deveni părinţi mai buni.